ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΛΕΥΡΗ ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Οι Αρχαιολάτρες Πολιτεύονται

1.   2.   3.



ΟΡΙΟ

ΜΑΡΙΝΗΣ ΠΑΝAΓΙΩΤΗΣ
. Γιατρός, πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Αρχαιοφίλων, οργανωτής προσκυνημάτων σε αρχαίους ναούς και βασικός αρθρογράφος του "Ελληνικού Πανθέου". Στο Συμπόσιο υποσχέθηκε να αναπτύξει το αγαπημένο του θέμα "τα Ελληνικά Μυστήρια" (εντάσσεται στους μεταφυσικούς της αρχαιοπληξίας, αναζητώντας τα UFO και την αθανασία της ψυχής του), ωστόσο, στο λόγο του επέμεινε σε άλλες ιδέες: "Δεν πάμε μπροστά με την αναπαλαίωση της βυζαντινής θεοκρατίας. Το μέλλον του ελληνισμού είναι η αρχαία θρησκεία". Καταχειροκροτούμενος συνέχισε: "Υπάρχει φυλετική συνέχεια στον ελληνισμό και ουδείς το αμφισβητεί. Στο επόμενο τεύχος του 'Ελληνικού Πανθέου' το αποδεικνύω με την μέθοδο της κρανιομετρίας. Κινδυνεύουμε από τις επιμειξίες που επιτρέπουν οι Χριστιανοί. Η Ορθοδοξία φταίει για τη νόθευση της φυλής. Ευλογεί τους γάμους με Βουλγάρες και Αλβανούς. Σε λίγο θα χάσουμε τον νομό Εβρου από τις επιμειξίες. Οι Βούλγαροι θα μας πάρουν την Αλεξανδρούπολη".

ΚΕΡΑΜΥΔΑΣ ΑΝΕΣΤΗΣ. Συγγραφέας πολλών βιβλίων που διεγείρουν την ψυχοπαθολογία του ελληνόφρονος κοινού. Τα τελευταία του μπεστ σέλερ είναι: 1ο. "Ατλαντίδα το μυστικό των μυστικών", όπου θα μάθετε ότι οι κάτοικοι της Ατλαντίδας εξαφανίστηκαν -ίσως έφυγαν προς άλλους πλανήτες, λέει ο ερευνητής- όταν τόλμησαν να τα βάλουν με τους Ελληνες, και 2ο. "2011 ο θρίαμβος των Εψιλον", ένα βιβλίο-σοκ στο οποίο θα αποκαλυφθεί ο ρόλος των Εψιλον και το πώς θα μεγαλώσει η Ελλάδα! Στο Πολεμικό Μουσείο ο ακαταπόνητος μαχητής των εθνικών μας ιδεωδών δάκρυσε για τη Μακεδονία μας, η οποία έχει ξεπουληθεί στις κατώτερες φυλές. Προφήτευσε ότι μια εβραϊκή συνωμοσία βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη χωρίζοντας (μάλλον μέσω των ΠΑΟΚτζήδων και των ομάδων του τέως ΠΟΚ) την Ελλάδα στα δύο. Στη συνέχεια ανέπτυξε την επιστημονική του άποψη ότι "όλοι οι άλλοι λαοί ήσαν και είναι ανθρωποειδή". Θέση την οποία θα υποστηρίζει, είπε, (και πάλι δακρύζοντας) μέχρι τελευταίας ρανίδος του αίματός του, κι ας τον πουν ρατσιστή. Στο φουαγιέ, λίγο μετά, φαινόταν πολύ χαρούμενος κουβεντιάζοντας με τον φίρερ του για τις ιλιγγιώδεις πωλήσεις των έργων τους.

ΒΕΡΕΤΤΑΣ ΜΑΡΙΟΣ και ΡΑΣΣΙΑΣ ΒΛΑΣΗΣ. Εκδότες και συγγραφείς προερχόμενοι από τα ριζοσπαστικά κοινωνικά κινήματα της δεκαετίας του '70. Σήμερα, έχουν καταντήσει να καθοδηγούν το πιο ακραίο αρχαιόφιλο κομμάτι των ελληνοψύχων, ζητώντας την επιστροφή στην αρχαία θρησκεία. Μισούν κάθε τι βυζαντινό, δυτικόφερτο και -βεβαιώς- ιουδαϊκό. Απαιτούν την αναστήλωση των ναών τους και την επιστροφή στην πολυθεϊα, ως μόνη εγγύηση για την επικράτηση του πλουραλισμού στις σύγχρονες κοινωνίες. Υποστηρίζουν πως ό,τι έκαναν οι ξένοι λαοί το οφείλουν στην επαφή τους με το αρχαιοελληνικό πνεύμα. Υποτίθεται πως ενοχλούνται από τη θανάσιμη επαφή του ρεύματός τους με τους χουντικούς και τους ρατσιστές, αλλά δεν χάνουν την ευκαιρία να συναγελάζονται μαζί τους. Στο Συμπόσιο προσπάθησαν να αποφύγουν τον Πλεύρη με έμμεσο τρόπο, τόσο, που δεν το κατάλαβε κανείς. Ο Βλάσης Ρασσιάς ενθουσίασε το κοινό όταν έθεσε ως κύρια αντίθεση στη σύγχρονη Ελλάδα αυτή μεταξύ Εθνικών και Χριστιανών. "Να μην αφήσουμε τα χριστιανοβυζαντινά κοράκια να αφοδεύουν πάνω στην εθνική μας κληρονομιά", είπε, αποσπώντας και το θαυμασμό της προεδρεύουσας, εκείνη την ώρα, καθηγήτριας του Πανεπιστημίου Αθηνών Μαρίας Τζάνη.

ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ. Καθηγητής Κλασικής Φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο Πατρών, συνεργάτης της "Καθημερινής" και του "Αρδην" -όπως αυτοσυστήνεται. Κατατρόπωσε για άλλη μια φορά τους "ανθέλληνες" Χάντινγκτον και Ντιροζέλ, επαναλαμβάνοντας τις σχετικές κοινοτοπίες του αγοραίου εθνικισμού. Υμνησε τη σθεναρή στάση της κυρίας Λέφκοβιτς και της κυρίας ντε Ρομιγί. Και επικέντρωσε την προσοχή του ακροατηρίου του στην εκτεταμένη, απαράδεκτη, καταπίεση όσων επιστημόνων στην Ελλάδα "αποδεικνύουν" ότι όλα τα είπαν και όλα τα ανακάλυψαν Ελληνες. Δεν παρέλειψε να πει έναν καλό λόγο για όλους τους παριστάμενους, εξαίροντας τη συμβολή τους στο μεγαλείο της φυλής.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ

Μάριου Δημόπουλου-Απολλώνιου
(διοργανωτή) "Ελληνισμός-Χριστιανισμός στο Βυζάντιο" (εκδόσεις Ελεύθερη Σκέψις, Αθήναι 1998). Τα πρακτικά μιας συνάντησης -αντίστοιχης μ' εκείνην του Πολεμικού Μουσείου- που διοργανώθηκε στη Φιλοσοφική Αθηνών στις 19.3.1997. Περιλαμβάνεται ενδιαφέρουσα σύγκρουση μεταξύ του Ευαγγέλου Μπεξή (συνεργάτη του περιοδικού "Δαυλός") και του Γεωργίου Μεταλληνού, όπου μετά από ανταλλαγή κάποιων χαρακτηρισμών ("δεν ξέρεις γράμματα", κλπ), καταλήγουν ότι "πρέπει να κάτσουν κάτω να τα βρουν". Συμμετείχαν ακόμη η Αγνή Βασιλικοπούλου, ο Αθανάσιος Κουκουβίστας, ο Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος, ο Τρύφων Ολύμπιος -ο οποίος άλλαξε το "λατινογενές" επίθετό του Κωστόπουλος- ο Παναγιώτης Μαρίνης, ο Γεώργιος Μουστάκης, ο Βλάσης Ρασσιάς και ο Ευάγγελος Σκορδάς.

Ιωάννη Λουκά "Εθνικοσοσιαλισμός και ελληνισμός" (εκδόσεις Γρηγόρη, Αθήνα 1991). Διεξοδική έρευνα της απόπειρας των ναζί να συνδυάσουν την αρχαιοελληνική σκέψη με τη δική τους ρατσιστική κοσμαντίληψη.

Παναγιώτη Μαρίνη "Η ελληνική θρησκεία" (δίτομο, εκδόσεις Ελεύθερη Σκέψις, 1996). Χαρακτηριστικό πόνημα του ρεύματος της αρχαιολατρίας, από έναν ιατρό- ερευνητή, ο οποίος διδάσκει τους ομόφρονές του στην "Ελληνική Αγωγή".

Βλάση Ρασσιά "Υπέρ της των Ελλήνων νόσου" (τρίτομο, εκδόσεις Διιπετές και Πανδερκής Ηλιος, Πόλη των Αθηνών, 1992-1994 μ.α.χ.χ.). Υποστηρίζεται η επιστροφή στο λατρευτικό τυπικό και η πλήρης αποκατάσταση του Δωδεκαθέου.



ΔΕΙΤΕ

"Δυο ήλιοι στον ουρανό"
του Γιώργου Σταμπουλόπουλου (1991). Το αγαπημένο έργο των αρχαιολατρών αναφέρεται στην περίοδο του 4ου αιώνα και τη βίαιη επικράτηση του χριστιανισμού στον ελληνικό χώρο. Σε συνέντευξή του στο περιοδικό του "χώρου" Δαυλός (131, 1992) ο σκηνοθέτης υποστηρίζει ότι "οι Ελληνες δεν έγιναν ποτέ Χριστιανοί, είναι παγανιστές κατά βάθος. Δεν το ξέρουν και προσποιούνται τους Χριστιανούς. Δεν αποδέχθηκαν αυτόν τον τρομακτικό θεό των Εβραίων που έχει περάσει μέσα από τον Χριστιανισμό. Εάν βέβαια σου πει κάποιος, ξέρεις δεν είσαι Χριστιανός, είσαι ειδωλολάτρης, θα γίνεις έξαλλος."

"Ο Γαλαξίας" του Λουίς Μπουνιουέλ (1968). Η ποικιλία και η πολυπλοκότητα των αιρέσεων, σε ένα σατιρικό αριστούργημα με σουρεαλιστική προδιάθεση.

(Ελευθεροτυπία, 7/2/1999)

 

www.iospress.gr                                  ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ  -   ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ