ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ


Προδότες του φύλου τους

1.   2.   

Είναι η ανδρική πορνεία ένα ιδιώνυμο έγκλημα;


Του ΓΡΗΓΟΡΗ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΥ

Το κλητήριο θέσπισμα του εισαγγελέα Εφετών της 29.1.2001 αναδεικνύει το μεγαλείο της υποκρισίας της ελληνικής κοινωνίας στο θέμα της ανδρικής πορνείας. 

Οπως γνωρίζει το πανελλήνιο, εδώ και καιρό, ο εισαγγελέας καλεί: τον Τζανέτο Τ., 25 ετών, τον Γιασέρ Χ., 30 ετών, το γνωστό στιλίστα μόδας, 70 ετών, ένα νεότερο στιλίστα, 42 ετών, ένα νέο γνωστό τραγουδιστή, 30 ετών, ένα δεύτερο γνωστό τραγουδιστή, 34 ετών, κι ένα νέο εφοπλιστή 40 ετών, να εμφανιστούν αυτοπροσώπως ενώπιον του Β' Τριμελούς Εφετείου της Αθήνας στις 12 Οκτωβρίου 2001, ως υπαίτιοι τέλεσης αξιόποινων πράξεων που απαριθμούνται.

Οι αξιόποινες αυτές πράξεις είναι δύο ειδών: α) κατοχή, χρήση, προμήθεια, διάθεση ναρκωτικών για κάποιους των κατηγορουμένων και β) με περισσότερες από μια πράξεις, που συνιστούν εξακολούθηση του ίδιου εγκλήματος, παρά φύση ασέλγεια μεταξύ ενηλίκων αρρένων από κερδοσκοπία.

Το άρθρο που ακολουθεί θα ασχοληθεί με την περιπέτεια των ηθών με αφορμή το έγκλημα της παρά φύση ασέλγειας και όχι με τις κατηγορίες για ναρκωτικά. 

Ο εισαγγελέας καλεί και έναν επιχειρηματία, 49 ετών, που κατηγορείται για ναρκωτικά και για διευκόλυνση κατ' επάγγελμα της ασέλγειας μεταξύ άλλων με σκοπό τον πορισμό εισοδήματος, διαμεσολάβηση και διευκόλυνση έναντι αμοιβής της επαφής των κλητευόμενων, καθώς και πασίγνωστης τραγουδίστριας που κατονομάζεται.

Εκατοντάδες νεαροί άντρες κάθε προέλευσης επιδίδονται στη χώρα μας στην πορνεία, όπως και εκατοντάδες γυναίκες κάθε προέλευσης ασκούν το αρχαίο αυτό επάγγελμα. Ο νόμος ρυθμίζει την πορνεία μεταξύ ανδρών και γυναικών, η οποία υπό προϋποθέσεις είναι νόμιμη. Ο νομοθέτης δεν ρυθμίζει την πορνεία μεταξύ ανδρών, ούτε την πορνεία μεταξύ γυναικών.

Στην περίπτωση των ανδρών ονομάζει τη σεξουαλική πράξη ασέλγεια παρά φύση για να διαφοροποιείται από την ασέλγεια κατά φύση που είναι κάθε σεξουαλική πράξη μεταξύ ανδρός και γυναικός, πέραν της διείσδυσης του ανδρικού πέους στον κόλπο της γυναίκας, με την οποία ο άνδρας έχει προηγουμένως νυμφευθεί. Κάθε σεξουαλική στάση ή πράξη μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας εκτός από αυτό, λέγεται ασέλγεια (ακόμα και κατά φύση).

Η διαφορά της ευρύτατα διαδεδομένης ανδρικής πορνείας από τη γυναικεία είναι ότι οι άνδρες συνήθως δεν έχουν εξάρτηση από προαγωγό και μεσολαβητή παρ' όλον ότι και αυτό συμβαίνει στα μεγάλα αστικά κέντρα. Οι άνδρες συνήθως ασκούν το επάγγελμα ή το σπορ με τη θέλησή τους τόσο με γυναίκες όσο και με άντρες.

Η διαφορά εκείνων που ασκούν σπορ από εκείνους που ασκούν επάγγελμα είναι ότι οι πρώτοι το ασκούν για σύντομες περιόδους -συνήθως στη διάρκεια της στρατιωτικής τους θητείας ή της φοίτησής τους σε πόλη άλλη από εκείνη της καταγωγής τους για χαρτζιλίκι- ενώ οι δεύτεροι το ασκούν για μακρύτερες έως μακρές περιόδους με σημαντικά έως εντυπωσιακά κέρδη και καλές συνθήκες εργασίας. Αντίθετα απ' όσα θρυλούνται, αδίστακτοι συνήθως νεαροί ενήλικες εκμεταλλεύονται ώριμους κυρίως άντρες, εκβιάζοντας και λεηλατώντας τα σπίτια και τις περιουσίες τους. Υπάρχουν βέβαια και άψογοι επαγγελματίες που εργάζονται με διεθνείς προδιαγραφές και διασυνδέσεις με διεθνείς εταιρείες συνοδών με εξαιρετικές οικονομικές απολαβές και εξεζητημένο τρόπο ζωής.

Εδώ πρέπει να γίνει μια αναφορά στους άντρες που ασκούν πορνεία εμφανιζόμενοι ως γυναίκες. Το φαινόμενο ανθεί σ' ολόκληρη την Ελλάδα με έμφαση στα μεγάλα αστικά κέντρα, Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Εδώ οι συνθήκες συγκρίνονται περισσότερο με την άσκηση πορνείας από γυναίκες μέχρι του σημείου να επικρατεί πλήρης σύγχυση για το ποιος είναι τι. Στις περιπτώσεις αυτές παρατηρούνται προαγωγοί ή «αγαπητικοί» που εκμεταλλεύονται την εργασία των τραβεστί. 

* Στην περίπτωση του κλητήριου θεσπίσματος της 29.1.2001, ο Τζανέτος Τ. κατηγορείται ότι «περισσότερες από μια πράξεις, που συνιστούν εξακολούθηση του ιδίου εγκλήματος, προσήλθε σε παρά φύση ασέλγεια με ενήλικους άρρενες από κερδοσκοπία» και συγκεκριμένα, όντας το ενεργητικό υποκείμενο, συνουσιάστηκε παρά φύση με το νεότερο στιλίστα και το γνωστό στιλίστα μόδας έναντι χρηματικού ανταλλάγματος, στην αποκόμιση του οποίου και απέβλεπε. 

* Ο Γιασέρ Χ. «με περισσότερες από μια πράξεις, που συνιστούν εξακολούθηση του ιδίου εγκλήματος, προσήλθε σε παρά φύση ασέλγεια με ενήλικους άρρενες από κερδοσκοπία» και συγκεκριμένα, όντας το ενεργητικό υποκείμενο, συνουσιάστηκε παρά φύση με το γνωστό στιλίστα, τον εφοπλιστή, τους δυο τραγουδιστές έναντι χρηματικού ανταλλάγματος για κάθε περίπτωση, αποβλέποντας στην απόκτηση κέρδους, το οποίο και αποκόμισε.

* Ο γνωστός στιλίστας «με περισσότερες από μια πράξεις που συνιστούν εξακολούθηση του ιδίου εγκλήματος προσήλθε σε παρά φύση ασέλγεια με τον Τζανέτο Τ, και Γιασέρ Χ., οι οποίοι και απέβλεπαν στην αποκόμιση κέρδους».

* Ο νεότερος στιλίστας, οι δυο τραγουδιστές και ο εφοπλιστής «σε αδιακρίβωτη ημεροχρονολογία, άρρενες όντες, προσήλθαν σε παρά φύση ασέλγεια και ύστερα από διαμεσολάβηση του ενεργούντος και επάγγελμα επιχειρηματία με τους Τζανέτο Τ. (ο νεότερος στιλίστας) και Γιασέρ Χ. (οι λοιποί) οι οποίοι ενεργούσαν από κερδοσκοπία, έναντι χρηματικού ποσού».

Αξίζει τον κόπο στο σημείο αυτό να αναλογιστεί κανείς τον τρόπο με τον οποίο τα ΜΜΕ ασχολήθηκαν με το θέμα.

Ενα βράδυ πριν από περισσότερο από ένα χρόνο και στη συνέχεια του καταλογισμού των ροζ σκανδάλων της γνωστής τηλεοπτικής εκπομπής «Ζούγκλα» του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου, οι υπεύθυνοι ειδήσεων και διακεκριμένοι παρουσιαστές και παρουσιάστριες έκριναν σκόπιμο να δημοσιοποιήσουν επιλεκτικά τα ονόματα του γνωστού στιλίστα και των δύο νέων τραγουδιστών ως εμπλεκομένων σε ροζ σκάνδαλα. Οι λειτουργοί αυτοί της δημοσιογραφίας έκριναν ότι οι καταθέσεις των νεαρών Τζανέτου Τ. και Γιασέρ Χ. που αυτοβούλως (με τη συμπαράσταση του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου) προσήλθαν σε αστυνομικό τμήμα είναι αρκετές για να προκαλέσουν τη διαπόμπευση και τον εξευτελισμό των προαναφερόμενων «δημοσίων προσώπων». Οι κύριοι αυτοί (και μερικές κυρίες) έκριναν ότι οι διασυρόμενοι «τρεις φίρμες», ενήλικοι όντες, δεν είχαν δικαίωμα να έχουν σεξουαλική δραστηριότητα με άλλους ενήλικες που επιδίδονται στο σπορ και συναινούν και να τους πληρώσουν γι' αυτό.

Πώς επιτέλους θα δικαιολογήσουν το γεγονός ότι αποσιώπησαν τελείως το ότι εκείνοι που έκαναν την κατάθεση (Τζανέτος Τ. και Γιασέρ Χ.) στην ίδια κατάθεση αναφέρουν (και το αναφέρει το κλητήριο θέσπισμα) ότι οι ίδιοι «ασέλγησαν κατά φύσιν» και με πασίγνωστη τραγουδίστρια;

Οι «τρεις φίρμες» διασύρονται για σημαντικό χρονικό διάστημα για παρά φύση ασέλγεια από κερδοσκοπία, ενώ η πασίγνωστη τραγουδίστρια που ασέλγησε κατά φύση(!) εξαφανίζεται από τα δελτία. Οι υπεύθυνοι των ειδήσεων έκριναν ότι είναι δίκαιη η διακριτική μεταχείριση στις σεξουαλικές επαφές των αρρένων μεταξύ τους και των αρρένων με γυναίκες ακόμα και στο επάγγελμα της πορνείας!

Ο Ρομπέν των Δασών δημοσιογράφος αγωνίστηκε να καταγγείλει την ασυδοσία των «γνωστών» που καταδυναστεύουν τους αδύνατους και ανήλικους και να εξαγιάζει τα παιδιά του λαού που γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης.

Οι ίδιοι οι καταθέσαντες γνωρίζουν ότι έχουν μέρος της ευθύνης αυτών που καταγγέλλουν και για τα οποία αμείβονται τακτικά. Για κάποιο άγνωστο λόγο επιμένουν να καταγγέλλουν το επάγγελμά τους. Είναι, όμως, καιρός να επικεντρωθούμε στο άρθρο του Ποινικού Κώδικα, αριθμός 347.

Η παρά φύση ασέλγεια μεταξύ αρρένων που τελέστηκε (για τις περιπτώσεις που εξετάζουμε) από κερδοσκοπία, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών. Ο γνώστης της ελληνικής γλώσσας απορεί με αυτό που διαβάζει. Προσπαθεί να αντιληφθεί αν αυτό που του λένε οι αρμόδιοι των ειδήσεων έχει σχέση με το περιεχόμενο του άρθρου.

Το κλητήριο θέσπισμα αναφέρει όποιον κερδοσκοπεί. Κερδοσκοπεί όποιος τελεί μια πράξη «έναντι του εκ δραχμών, για κάθε περίπτωση, χρηματικού ανταλλάγματος, στην αποκόμιση του οποίου κι απέβλεπε» και τα οποία ποσά οι δύο νέοι, βεβαίως, εισέπραξαν.

Ο αναγνώστης του κειμένου του άρθρου 347 του Ποινικού Κώδικα κατανοεί ότι ο νομοθέτης κατά πάσα πιθανότητα εγκαλεί μόνο τον αποδέκτη του κέρδους στην παρά φύση ασέλγεια μεταξύ αρρένων. (Μνημειώδης η επιμονή του κειμένου του θεσπίσματος σε «και συγκεκριμένα, όντας το ενεργητικό υποκείμενο» στις περιπτώσεις των μηνυτών).

Ο επιλεκτικός διασυρμός και η τρομοκράτηση των «γνωστών» έγινε για λόγο που ο Ελλην νομοθέτης δεν προέβλεψε. Εγινε για τη διατήρηση του ταμπού της ομοφυλοφιλίας που η δημοσιότητα χρειάζεται. Η κατά φύση ασέλγεια μεταξύ των ιδίων και της πασίγνωστης τραγουδίστριας από κερδοσκοπία δεν φαντάζει αρκούντως δελεαστική για τους ίδιους αυτουργούς και για άγνωστους λόγους. Η σιωπή είναι εκκωφαντική. Και η συμμαχία.

Οι κ. Τζανέτος Τ. και Γιασέρ Χ. οικειοθελώς προσήλθαν στην Ασφάλεια και κατήγγειλαν την άσκηση της τέχνης τους ύστερα από προτροπή δημοσιογράφου.

Αντιλαμβάνεται ο κάθε δημοσιογράφος, αλλά και ο κάθε αναγνώστης και θεατής, ότι η ανομολόγητη επιτυχία του δύσκολου αυτού αστυνομικού εγχειρήματος μπορεί να είναι η επιβάρυνση της θέσης δύο μόνο προσώπων, των Τζανέτου Τ. και Γιασέρ Χ.

Κατηγορήθηκαν «τρεις φίρμες» για τη σεξουαλική τους δραστηριότητα μεταξύ αρρένων και τα λεφτά που πλήρωσαν. Οι δυο χαμένοι της υπόθεσης δεν θα μπορούν να πιστέψουν τι τους έτυχε. Εχοντας κάνει όνομα στην αγορά για την ερωτική διαθεσιμότητά τους για να τους συστήσουν «στις φίρμες» και έχοντας εισπράξει τις ικανοποιητικές αμοιβές τους για κάτι που το κάνουν με πολύ κατώτερες απολαβές, εμφανίζονται στην Ασφάλεια και κατονομάζουν πελάτες τους ως μη όφειλαν.

Είναι παράλογο, αλλά όσο είναι καιρός κάποιος πρέπει να τους πληροφορήσει ότι επιστρατεύτηκαν για να σκάψουν το λάκκο τους από τους τιμητές μιας ηθικής ενάντια στην ομοφυλοφιλία.

Οι τρεις φίρμες μάλλον δεν θα κατανοήσουν γιατί έλαβαν το κλητήριο θέσπισμα του κυρίου εισαγγελέα εφετών Αθηνών. Οι δε δύο πρωταγωνιστές δεν θα εισπράξουν αμοιβή γι' αυτό που θα υφίστανται στη φυλακή, σταλμένοι από τους πραγματικούς πρωταγωνιστές. Στην πρώτη αυτή φάση, και μέχρι την ημέρα της δίκης, γνωστές διεθνείς και εθνικές οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων θα υιοθετήσουν τους εγκαλούμενους.

Η κερδοσκοπία με αχαριστία τιμωρείται, η ασέλγεια παρά φύση, όχι! 




ΔΙΑΒΑΣΤΕ

«Crimes of hate, conspiracy of silence. Torture and ill-treatment based on sexual identity». (Amnesty International Publications, Λονδίνο 2001). Η έκθεση της Διεθνούς Αμνηστίας («Εγκλήματα μίσους, συνωμοσία σιωπής. Βασανιστήρια και κακομεταχείριση βασισμένα στη σεξουαλική ταυτότητα»), η οποία δόθηκε αυτές τις ημέρες στη δημοσιότητα. Οι διακρίσεις που υφίστανται οι ομοφυλόφιλοι, οι λεσβίες, οι αμφισεξουαλικοί και οι τρανσέξουαλ σε τριάντα περίπου χώρες του κόσμου. Η σεξουαλική ταυτότητα των ατόμων ως πηγή βασανιστηρίων και κακομεταχείρισης. Πληροφορίες για τη σχετική διεθνή νομοθεσία, αναφορά στα κινήματα για την απελευθέρωση των ομοφυλοφίλων και προτάσεις για βελτίωση της κατάστασης. 

«Breaking the Silence. Human rights violations based on sexual orientation». (Εκδοση του αγγλικού τμήματος της Διεθνούς Αμνηστίας, Λονδίνο 1997). Παλαιότερη έκθεση του αγγλικού τμήματος της Διεθνούς Αμνηστίας με θέμα τις παραβιάσεις των ανθρώπινων δικαιωμάτων που βασίζονται στο σεξουαλικό προσανατολισμό των ατόμων.

«Saudi Arabia. Further information on fear of flogging-Nine Saudi Arabian Nationals». (ΑΙ Index: MDE 23/038/2000). Αναφορά της Διεθνούς Αμνηστίας για την καταδίκη εννέα νεαρών στη Σαουδική Αραβία σε 2.600 ραβδισμούς για «παρεκκλίνουσα σεξουαλική συμπεριφορά». 

«United States of America. Allegations of homophobic abuse by Chicago police officers». (ΑΙ Index: AMR 51/022/2001). Η Διεθνής Αμνηστία για τα βασανιστήρια στα οποία υποβάλλονται ομοφυλόφιλοι κρατούμενοι από αστυνομικούς του Σικάγου. 

«Argentina: Transvestite dies in detention». (ΑΙ Index: AMR 13/004/2000). Η Διεθνής Αμνηστία αποκαλύπτει στοιχεία βάσει των οποίων ο θάνατος μιας τρανσέξουαλ σε φυλακή της Αργεντινής δεν οφειλόταν σε καρδιακή προσβολή, αλλά σε βασανιστήρια. 

(Ελευθεροτυπία, 1/7/2001)

 

www.iospress.gr                                   ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ